Rabu, 26 Desember 2007

[psikologi_transformatif] Je pense a toi - Ku selalu mengingatmu, my love - Di mana juapun dikau

Je pense a toi, mon amour, ma bien aimee
Ne m'abandonne pas, mon amour, ma cherie
Quand je suis dans mon lit, je ne reve qu'a toi
Et quand je me reveille, je ne pense qu'a toi
Si je ne te vois pas, je ne peux rien dire
Je ne peux rien faire, je ne peux rien voir
Je ne veux rien savoir
Mon amour, ma cherie
Mon Sisc


Aku selalu memikirkanmu kekasihku, cintaku
Jangan tinggalkan aku, kasihku, sayangku
Dalam tidurku, aku memimpikamu
Dan ketika ku terbangun, ku hanya memikirkanmu
Bila ku tak melihatmu, aku tak mampu berkata-kata
Tiada apapun dapat kuperbuat, tiada sesuatupun dapat kulihat
Aku tak dapat peduli akan sesuatupun
Cintaku, sayangku




Sent from Yahoo! - a smarter inbox.

__._,_.___
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Kickstart

Sign up today!

Be a career mentor

for undergrads.

Endurance Zone

A Yahoo! Group

Learn how to

increase endurance.

Shedding Pounds

on Yahoo! Groups

Read sucess stories

& share your own.

.

__,_._,___

Tidak ada komentar: